Üdvözöljük!

Tisztelt Utasaink!

Felhívjuk figyelmét az új Mecsek Travel "Magazinunkra", amelyben partnereink hirdetései mellett kedvezményeiket és kuponjaikat is megtalálják!

LETÖLTÉS

 

Általános Szerződési Feltételek

 

1. A szerződés tárgya

A MECSEK Travel Kft. által nyújtott szolgáltatás tárgya személyszállítás (repülőtéri transzfer szolgáltatás Pécs, illetve egyéb, a szerződésben megjelölt helyszín és a Liszt Ferenc repülőtér – illetve egyéni kérés alapján más repülőtér vagy egyénileg megállapodott helyszín – között.

2. A személyszállítás megrendelésének lehetőségei:

  • Személyesen, ügyfélszolgálatunkon: 7621 Pécs, Jókai utca 6. (hétfő – péntek 09:00-16:00)

  • Telefonon a +36 72/ 216-226 vagy a +36-20-210-2244 telefonszámon

  • E-mail-en az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre elküldött levélben

  • Weblapunkon történő online megrendelés formájában

Az online elküldött megrendeléseket munkanapokon 09:00-16:00-ig 4 órán belül, nyitvatartási időn kívül 12 órán belül, munkaszüneti és ünnepnapokon 24 órán belül visszaigazoljuk. Amennyiben írásban vagy online elküldött megrendelésére hétköznap 24 órán belül nem kap választ, úgy kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat. A hiányosan kitöltött és elküldött megrendelések nem kerülnek visszaigazolásra, az ebből adódó kellemetlenségek miatt társaságunk felelősséget nem vállal!

Weblapunkról történő megrendelés esetén a rendszer egy automatikus üzenetet küld Önnek a megrendelés beérkezéséről. Ez az üzenet NEM számít visszaigazolásnak és a foglalás rögzítésének. A tényleges megerősítést az adatok feldolgozása után ügyfélszolgálati kollégánk egy külön üzenetben küldi el Önnek az utazás pontos adataival és az egyéb tudnivalókkal az Utas által megadott e-mail címre.

A tervezett utazást megelőző 72 órán belüli megrendelés esetén javasoljuk, hogy az online megrendelés mellett telefonon is egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal. A rövid határidős foglalásoknál előfordulhat, hogy már csak a szabad helyek függvényében tudjuk teljesíteni a személyszállítást. Ez jelenthet jelentősen korábbi indulást vagy (visszaútnál) a repülőtéren többletvárakozást is.

A megrendelés visszautasításának jogát fenntartjuk!

3. Fizetési lehetőségek

  • Készpénzzel vagy bankkártyával ügyfélszolgálatunkon, nyitvatartási időben (7621 Pécs, Jókai utca 6., hétfő – péntek 09:00-16:00).

  • Banki átutalással, a Mecsek Travel Kft. OTP banknál vezetett 11731001-21345629 számú bankszámlájára. Átutalásos fizetés esetén a megjegyzésben minden esetben kérjük az Utas nevét feltüntetni. Ebben az esetben kérjük, hogy a viteldíjat legkésőbb az utazást megelőző napig átutalni szíveskedjen a megadott bankszámlaszámra. Ellenkező esetben a megrendelést cégünk egyoldalúan törölheti.

  • Utazáskor gépkocsivezetőnknél készpénzzel vagy bankkártyával.

 

4. Időpont egyeztetése indulás előtt, kiállási időpont és módosítása a szolgáltató részéről

A pontos kiállási időpontot az utazást megelőző napon legkésőbb 17:00-ig SMS-ben egyeztetjük Utasainkkal. Amennyiben mobiltelefonos elérhetőség nem lett megadva, úgy vezetékes telefonon vagy e-mailen egyeztetjük a kiállás idejét. Ha a megadott időpontig nem kap értesítést tőlünk, úgy kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat. Ha a megrendelő a hibásan megadott elérhetőség/ek miatt nem elérhető, az esetleges módosítás miatt adódó kellemetlenségért a megrendelőt terheli felelősség. Gyűjtőjáratos megrendelés esetén a folyamatosan érkező foglalások függvényében az előzetesen megadott indulási időt Szolgáltató maximum 1,5 órával előrébb hozhatja. Az esetleges változásról legkésőbb az utazást megelőző napon megrendelőnket telefonon értesítjük.

Amennyiben a megrendelés privát transzferes szolgáltatásra vonatkozik, úgy a kiállás időpontján csak a megrendelő változtathat.

A repülőtérre érkező Utasainknak nem küldünk külön értesítést a foglalás visszaigazolásán túl, az ügyfél által megadott járat időpontjához igazodunk. A rosszul megadott érkezési időpont miatt előforduló kellemetlenségek miatt társaságunk felelősséget nem vállal. Amennyiben rossz érkezési időpont lett megadva a szolgáltató részére és a valós időpontban nem áll rendelkezésre szabad járatunk, úgy a felelősség a megrendelőt terheli.

 

5. Megrendelés módosítása és lemondása

A megrendelés díjmentesen módosítható vagy lemondható a tervezett utazás előtt 72 órával. Módosítást vagy lemondást személyesen, telefonon vagy írásban fogadunk el. Az utazást megelőző 72 órán belüli szolgáltatás lemondásokra a következő térítés feltételek érvényesek:

Lemondási időintervallum

Lemondási díj

72 órán belüli lemondás esetén

3.000,- Ft/fő

48 órán belüli lemondás esetén

A viteldíj 50%-a

24 órán belüli lemondás esetén, ha sofőrünk még nem indult el az utasért

A viteldíj 50%-a

24 órán belüli lemondás esetén, ha sofőrünk már elindult az utasért.

A viteldíj 100%-a

 

A megrendelés módosítása díjmentes abban az esetben, ha az új időpont hozzárendelhető a már meglévő fuvarokhoz. Amennyiben a módosítás miatt az előre tervezett menetrend módosul, úgy a viteldíjon túl annak további 50%-a kerül felszámításra. Szolgáltató nem köteles módosítani a megrendelést, csak a szabad kapacitás függvényében. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy visszautasítható a módosítási kérelem.

Visszaút esetén (a repülőtérről a megadott címre) is lehetőség van a megrendelés módosítására díjmentesen 72 órával az utazást megelőzően. Ez esetben előfordulhat, hogy az Utas által módosított új időponttól eltérő, későbbi időpontban tudjuk csak teljesíteni a szolgáltatást. Amennyiben a megrendelőnek nem megfelelő a felajánlott időpont, úgy a szolgáltatás lemondható a fent megjelölt feltételek szerint. Amennyiben 24 órán belüli lemondás történik, és a gépjármű már elindult a repülőtérre, úgy a viteldíj teljes összege kiszámlázásra kerül.

6. Menetidő, indulás időpontja, várakozási idő, útvonal

Pécs – Budapest Liszt Ferenc Repülőtér között a menetidő évszaktól és időjárástól függően átlagosan 3-3,5 óra (a téli hónapokban és szélsőséges időjárási körülmények között több). Az útvonal nem kötött és nincs előre meghatározva, az aktuális megrendelések függvényében változhat. A megadott címekről való indulási időt is eszerint határozzuk meg. Több kiállási cím esetén adódhat 5-10 perces eltolódás. Mivel járataink gyűjtőjáratos megoldással közlekednek, így az utasfelvétel Baranya megyén kívül Tolna és Somogy megyére is kiterjedhet. A fuvarok összeállításánál természetesen törekszünk a lehető leggyorsabb útvonalakat meghatározni. Elsődlegesen használt útvonalunk az M6-os autópálya. Amennyiben a megrendelő nincs a megadott címen az előző napon egyeztetett időpontban, kollégánk maximum 10 percet tud várni rá. Ezt követően a menetidő tartása érdekében tovább kell indulnia. Ha a kiállási cím, illetve telefonszám tévesen lett megadva, és emiatt a gépkocsivezető nem tudja teljesíteni az utasfelvételt, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő, és a viteldíj Szolgáltatót megilleti.

 

7. Repülőtérről való indulás, az utasok fogadása, várakozási idő

Budapest Liszt Ferenc Repülőtér – Pécs viszonylatban történő utazáskor gépkocsivezetőnk a cég logójával és az Utas nevével ellátott névtáblával várja érkező utasainkat. Gyűjtőjáratos szolgáltatást igénybevevő utasaink érkezése után várakozási idő fordulhat elő a repülőtéren a többi utas érkezési idejétől függően, melyet Szolgáltató 90 percben maximalizál. Az utas által megadott érkezési időponttól, valamint a menetrendtől eltérő járatok késéséből adódó többletvárakozásért Szolgáltatót nem terheli felelősség. Amennyiben az utas repülőgépe az általa megadott időponthoz képest késik, és a rá várakozó a többi utas várakozási ideje már elérte a maximum 90 percet, úgy a késő utas szállítását egy következő szabad hellyel rendelkező járatunkkal tudjuk megoldani, melyről az Utast érkezése után tájékoztatjuk. A repülőgép késéséből eredő fuvarváltozás miatt többletvárakozás lehetséges. Az emiatt keletkező kellemetlenség miatt felelősséget nem vállalunk. Amennyiben az Utasnak nem felel meg a módosított időpontban való szállítás, úgy a megrendeléstől elállhat, de Szolgáltató minden esetben felajánl egy másik lehetőséget.

Előfordulhat, hogy egy időben több repülőgép érkezésekor külön-külön várjuk Utasainkat a 2/A, illetve 2/B terminálokban. Kérjük, hogy leszállás után mielőbb kapcsolja be a megrendelésben megadott számú mobiltelefonját, hogy kollégánk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Amennyiben kiérkezik a csomagátvétel után az érkezési terminálba és kollégánkat nem találja, kérjük, várakozzon türelemmel a terminálon belül, amíg a gépkocsivezető megérkezik.

8. Csomagok mennyisége, hagyományostól eltérő csomagok, talált tárgyak

Kérjük, jelezze előre megrendeléskor a szállítani kívánt csomagok mennyiségét. A viteldíj 1 bőrönd (maximum 32 kg) és 1 kézipoggyász szállítását foglalja magába. Ezen felül a plusz poggyászokért 1.500,- Ft/csomag felárat számolunk fel. Amennyiben az Utas nem jelzi előre a szerződésben foglalt mennyiségnél több csomagot, és az akadályozza a többi utas poggyászának elhelyezését, úgy annak szállítását a gépkocsivezető megtagadhatja.

Amennyiben gyermekkel utazik és szükség van az utazáskor gyermekülésre, úgy kérjük azt a megrendelésben előre jelezni szíveskedjen felénk a gyermek életkorának és súlyának a megadásával, hogy a megfelelő biztonsági ülést tudjuk biztosítani részére.

A hagyományostól eltérő csomagok szállításáért (pl.: kerékpár, síléc, babakocsi, kutya stb.) felárat kell fizetni. Annak szállítását szolgáltató nem köteles teljesíteni, csak ha az előzetes egyeztetés során lehetségesnek bizonyul. Ezen csomagok szállítási díja mérettől függően 1.500 – 5.000 Ft között változhat. Kisállat szállítása (kutya, macska) maximum 10 kg-ig, szájkosárral, szállító ketrecben lehetséges, ugyancsak felár ellenében.

A gépjárműben felejtett tárgyakért felelősséget nem vállalunk, azokat maximum 30 napig díjmentesen megőrizzük.

9. Viteldíjak, kedvezmények, kiállási díjak

A mindenkori viteldíjak pécsi indulással és/vagy érkezéssel 1 főre vannak megadva. Egy vagy több személy részére megrendelt oda-vissza (retúr) út esetén a viteldíj az odaúton egy összegben fizetendő a retúr kedvezmény miatt. Amennyiben a megrendelő a viteldíjat utanként (külön-külön) kívánja kiegyenlíteni, úgy a kedvezmény elveszik és az egy útra számított viteldíj kerül kiszámlázásra. Amennyiben a megrendelés több főre szól, és az utasok eltérő, külön időpontban indulnak és/vagy érkeznek, úgy a retúr kedvezmény nem vehető igénybe. Pécsitől eltérő kiállási, illetve szállítási cím esetén felár fizetendő, mely díjak a weblapunkon érvényes „vidéki kiállási díjak” táblázatban vannak feltüntetve. Egyéb, az ezen táblázatban nem található helyiségekre való kiállási díjakról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

A viteldíjak változtatásának jogát a szolgáltató fenntartja, de a már megrendelt személyszállításokra ez visszamenőleg nem vonatkozik!

10. Késés a szolgáltatótól független okok és a szolgáltató hibája miatt

Szolgáltatótól független, előre nem látható események következtében (baleset, útfelújítás vagy különleges időjárási körülmények miatti útlezárás, forgalmi dugó, egyéb akadályoztatás, műszaki meghibásodás stb.) előforduló késedelemért és az ebből fakadó károkért társaságunk felelősséget nem vállal. Az ilyen váratlan események esetében alternatív útvonalakat határozunk meg.

A szolgáltató bizonyítható hibájából bekövetkezett kárért megrendelő kártérítési igénnyel élhet, de csak abban az esetben, ha repülőjáratát lekéste. Európán belüli út esetén a kártérítés a nálunk megrendelt szolgáltatások összértékének maximum háromszorosában, míg az Európán kívüli utak esetén a nálunk megrendelt szolgáltatások összértékének ötszörösében maximalizálható. Abban az esetben, ha a kár értéke nem haladja meg a kártérítés maximumát (utazási céltól függően), úgy csak a kár értéke kerül visszatérítésre.

11. Utazási feltételek elfogadása, titoktartási nyilatkozat, adatgyűjtés

Megrendelő a megrendeléskor nyilatkozik az utazási feltételek megismeréséről és elfogadásáról, mely a visszaigazoláskor lép hatályba. A telefonon történő megrendelésekre is érvényes az utazási feltételek elfogadása. Több személyre szóló megrendelés esetén a megrendelő mindegyik utas nevében nyilatkozik. Az utazási feltételek nem ismerete nem mentesíti a megrendelőt azok betartása alól.

Számunkra fontos az Ön személyes adatainak biztonsága, azokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek tovább nem adjuk, csak ha a szolgáltatás teljesítése azt megkívánja. Megrendelő az utazási szerződés elfogadásával beleegyezik, hogy szolgáltató az adatait kizárólag saját felhasználásra, adatbázis és statisztikai adatok gyűjtése céljából felhasználja. A személyes adatok rögzítése és kezelése megfelel a magyar adatvédelmi előírásoknak (2011. évi CXII. törvény).

Tisztelt Utasaink! Felhívjuk figyelmüket, hogy szolgáltatásunk megrendelésének minden formájával (online megrendelés, telefonos rendelés, emailen történő rendelés, személyes megrendelés) elfogadják az "Általános Utazási Feltételeinket"!

 

MECSEK Travel Kft.

 

 

 

 

Ki van jelen?

Oldalainkat 37 vendég és 0 tag böngészi

  MECSEK Travel Kft.
  7621 Pécs, Jókai utca 6/b. fsz/1
  Mobil: +36-20-210-2244
  Telefon: +36 72/ 216-226
  Iroda nyitva tartás:
  Hétfő - Péntek: 09:00-16:00
  Email: info@mecsektravel.hu


JSN Dome template designed by JoomlaShine.com